Vacation Turkey Marmaris #Mohito #Reserved #NewYorker #DeeZee #Yes





Powrót z wakacji ...




 Miłego słuchania 


Tegoroczne wakacje postanowiłam spędzić w Turcji, na Wybrzeży Egejskim w miejscowości Marmaris. Na wycieczkę udałam się z biurem podroży Tui, a dotarłam tam Polskimi Liniami Lotniczymi EnterAir. Biuro podróży spełniło moje oczekiwania, opieka rezydenta była bardzo dobra, a przede wszystkim hotel. Znajdowałam się w Hotelu Golden Rock Beach 5*, który usytuowany były przy głównej promenadzie wraz ze swoją prywatna plaża. Lokalizacja były bardzo dobra, do ścisłego centrum czyli portu miałam ok. 3,5 km. Natomiast poruszanie się po Marmaris jest bardzo łatwe ze względu na dużą dostępność autobusów zwanych Dolmuszami, a przejazd kosztuję 2,5 lira (1 lir - 1,40 zł). Promenady z mojego Hotelu rozciągały się w prawo i lewo, a na równoległej ulicy umieszczone były liczne sklepy, markety, bazary, restauracje i dyskoteki. To miasto nigdy nie śpi. Gdy udałam się do centrum zobaczyłam piękny port, który ciągnął się bez końca. Promenady przypominały mi piękną Hiszpanie, a dalszą część miasta można było utożsamić z Grecją, piękne kamienne lub białe domy, niska zabudowa i wiele restauracji. W tej sesji postawiłam na pastele tj.: błękit, jasny róż i biele. Na gorący klimat tam panujący jak najmniej znaczyło jak najlepiej. Ubrałam lekką błękitna spódniczkę z Mohito i luźna bluzkę z Reserved. Do tego zestawu założyłam buty z DeeZee, które są tak wygodne, że mogłabym w nich chodzić cały czas oraz dość pakowną torebkę z New Yorkera. w której umieściłam wszystkie niezbędne rzeczy. 




 Na zdjęciu własnie prezentuję wygodne sandałki z szerokimi białymi paskami z DeeZee, torebkę z New Yorkera, okulary w kolorowe kwiaty idealne na lato z Reserved oraz biżuterie srebrną z Yes, Jest to kolekcja Scarlett klasyczna i bardzo elegancka, a cyrkonie oprawiane pod mikroskopem tworzą olśniewający efekt.




Zdjęcie zostało zrobione w hotelowym barze, który były bardzo elegancki, tu też można było spotkać się z rezydentką, skorzystać z biblioteki, wyjść na taras i zachwycać się pięknym widokiem morza Egejskiego .




Cały zestaw uważam prezentował się bardzo dobrze, w dodatku były bardzo wygodny i przemaszerowałam z nim kilka kilometrów.



Piękne promenady, które jak wspomniałam rozciągły się kilka kilometrów, utrzymane były w bardzo dobrym stanie oraz cudowny widok palm, który otaczał je bez końca.



Piękne statki w porcie, których było wiele i można było  nim udać się na rejs po morzu Egejskim, czy na Rodos.


Most, który łączył porty, natomiast tu znajdowały się tylko prywatne jachty, statki, katamarany.





Dalsze interesujące informacje i więcej zdjęć sukcesywnie będą pojawiały się na blogu, wiec serdecznie zapraszam gdyż to nie ostatni post  z moich wakacji.


Skirt - Mohito
T-shirt - Reserved 
Shoes - DeeZee
Bag - New Yorker
Jewellery - Yes
Glasses - Reserved 


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz