Shopping time New INSPIRATION #Mohito



Nowe modowe inspiracje jesienne #Mohito





Witajcie...
Może standardowo Was witam, ale lubiÄ™ muzykÄ™... Ona wycisza, relaksuje i wszystko z niÄ… stajÄ™ siÄ™ przyjemniejsze. Dlatego czytanie bloga wraz z muzykÄ… w tle, uważam za dobry pomysÅ‚ zawsze. 
W poprzedni weekend wybrałam się w celu poszukiwania nowych inspiracji, nie każdy z Nas lubi zakupy online, a jeśli tak jest to warto wybrać wolny dzień i ze spokojem poszukiwać interesujących ubrań, oraz łączyć je ze sobą. Kocham te dni, które mam wolne od pracy i planuje go na wyjazd, aby dokonać uzupełnienia kolekcji w mojej szafie. Wtedy się nie spieszę, wtedy właśnie mam czas dla siebie, każda z kobiet go potrzebuje. Chodzę spokojnie po sklepach, od jednego do drugiego, łączę ubrania w głowie, konstruuję ciekawe stylizację i kontroluje ceny (gdyż jest to indywidualnie uzależnione od każdego, kto jakim budżetem dysponuje na dany zakup). W tygodniu polecam zakupy od rana, wtedy jest mniej ludzi, większy spokój, natomiast w weekendy późnym wieczorem np. 2 godziny przed zamknięciem galerii, to jest naprawdę dobry czas na zakupy. Mamy wrzesień, każda z Nas potrzebuje coś nowego, czy to buty, torebkę, kurtkę, a może inne dodatki czy ubrania. Teraz w sklepach sieciowych, można spotkać się z kolorystyką: beżową, khaki, bordo, czerń i szary. Przede wszystkim tej jesień modne są poncza, albo szerokie ciepłe szale, którymi możemy się owinąć jak "kocem". W Mohito spotkałam wiele interesujących swetrów, długie, krótkie, wkładane przez głowę, luźne golfy, zapinane sweterki i luźne narzutki. Dodatkowo wiele ciekawych nowych botek, oczywiście przede wszystkim w kolorze czarnym, które będą pasowały nam do wszystkiego, mnie natomiast urzekły zamszowe, połączone z ekoskórą, z czubkiem w szpic (jak dla mnie są obłędne) do tego dobrałabym czarne spodnie z okuciami metalowymi, ponczo w kartę (jak na zdjęciu ze sklepu Mohito w galerii Amber - Kalisz) kapelusz z H&M, którym również mam na zdjęciu oraz zwykły prosty czarny golf. Takie zestawienia właśnie lubię. Sama wybierając się na poszukiwania ubrałam coś wygodnego.



Mam na sobie moje ulubione jeansy z Pull&Bear, które sÄ… obÅ‚Ä™dnie wygodne, a poszarpane jeansy ciÄ…gle modne. Jesienne botki zakupiÅ‚am w Zarze, sÄ… zamszowe i przede wszystkim tak wygodne, że w sumie nie czujÄ™, że je mam 





Mój duży pojemny shopper z Stradivarius z kolekcji limitowanej. Jest bardzo duży jak już to wcześniej zaznaczyłam, a model bardzo mi się podoba. Wygląda na solidną i właśnie nią jest.


To moje zamszowe jesienne botki ze Zary z delikatnym błyszczącym paskiem



Ten sweterek zakupiÅ‚am w lokalnym sklepie w Ostrowie Wielkopolskim, gdyż mam takie dni, które lubiÄ™ spÄ™dzać na zakupach ale w mieÅ›cie, a nie galerii. Wspieranie lokalnych przedsiÄ™biorstw jest także istotne, oraz już przekonaÅ‚am siÄ™ nie tylko raz, że wÅ‚aÅ›nie w takich sklepach możemy kupić rzeczy pojedyncze, niepowtarzalne, które sÄ… dobrej jakoÅ›ci. W tych sklepach przedsiÄ™biorcy nastawiajÄ… siÄ™ na pojedynczych klientów i starajÄ… wybierać siÄ™ rzeczy interesujÄ…ce, czasami jest tylko kilka sztuk z danego modelu. Sweterek ten ma bardzo wyrazisty czerwony kolor, ciepÅ‚y i wygodny, a liczy siÄ™ to by czuć siÄ™ wygodnie. 



Bluzkę zakupiłam w Szczecinie, podczas wizyt u mojej cioci. Okazało się, że jest to sklep outletowy i ona wraz z moją kuzynką dość często właśnie robią tam zakupy, dlatego również z nią chętnie tam się udałam i o to ta bluzka: czarna w zamszowe wzory z Friendtex.






Kapeluszu flauszowy z H&M.
W każdym modelu czuję się dobrze:)



Zdjęcie ze sklepu Mohito, poncza, szale, czapki wiele ciekawych dodatków.


A to modny model torebki z Reserved, która również przypadła mi do gustu.


Ta kamizelka również jest z Reserved, nie tylko w tym sklepie spotkałam się z kamizelkami ze sztucznego futerka, fajny dodatek na kurtkę lub samą bluzkę.




Na samym końcu, relaks GRYCAN. Moja ukochana szarlotka (raz na jakiś czas można, fotograf zjadł lód z mojego talerza, nie chciał żebym przytyła;) ) i wspaniały sok energetyzujący bez dodatku cukru ze świeżych owoców maliny-jagody-jabłka.




I właśnie na zdjęciu powyżej piękne botki z Mohito, polecam i sama chętnie takie zakupię.





Powyżej kilka ciekawych połączeń i interesujących modeli, na sezon jesienny w Mohito. Polecam. Wybierajcie się na zakupy.

Moja stylizacja
Jeansy - Pull&Bear
Kardigan - local shop
T-shirt - Friendtex
Shoes - Zara 
Bag - Stradivarius 


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 komentarze:

  1. ciekawy blog,obserwuje, zapraszam na mój odwdzięczam się :)
    nyhttp://eryeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:) torebka i buty cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) A te spodnie i sweterek (niestety) z lokalnego sklepu przepiękny! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń