#SimpleLook #Stradivarius #H&M #DeeZee #NewYorker

Trampki + Kapelusz



Witajcie.
Ostatnio zakupiłam nowe trampki w DeeZee i kreowałam do nich resztę stylizacji. W H&M natknęłam się na czarne dzwony, hmm pomyślałam dzwony?! Czemu nie. W przymierzalni doszłam do wniosku, że są świetne i w dodatku czarne, ktĆ³re jeszcze bardziej spowodowały, że moje nogi stały się smuklejesz. Oczywiste było to, że musiałam je skrĆ³cić, a dość często mi się to zdarza. Stwierdziłam, że idealnym dodatkiem do całego zestawu oraz typowego codziennego looku będzie zwykły biały t-shirt, ktĆ³ry zawsze wygląda prosto i dobrze. Tak moja stylizacja się dopełniała. A jeśli chodzi o kapelusz, to kocham kapelusze. I mimo, że dość często kojarzą się na mam one z elegancja, teraz już nie tylko. Można je dostosowywać to rĆ³Å¼nych outfitĆ³w. Uważam, że trzeba kreować swĆ³j styl, a jeśli ktoś nie lub elegancji, a uwielbia kapelusze tak jak ja, powinien łączyć je na milion sposobĆ³w. Dostępność ich jest wszechobecna w każdym sklepie sieciowym. Ja mĆ³j zakupiłam w Stradivarius, jego wielkość jest idealna i można go ubrać to eleganckiego płaszcza, jak i to prostej stylizacji. Czuję się w nim bardzo dobrze i oczywiście w sezonie jesiennym będę nabywać inne kolory. Do mojego ubioru dodatkowo nałożyłam kurtkę typu biker, ktĆ³rą rĆ³wnież zakupiłam w Stradivarius, ktĆ³ra pasuje do wielu innych stylizacji. 






Na milszy przegląd posta polecam moją ulubiony zespĆ³Å‚ Florence + The Machine 



 Okulary, bransoletkę, łańcuszek, ktĆ³re są dopełnieniem całości zakupiłam w sieciĆ³wce Pepco.




Tu dokładnie przedstawiłam buty, ktĆ³re ze względu na wyższą podeszwą są bardzo wygodne.






Pogoda na dzisiejszej sesji dopisywała, dzięki delikatnemu powiewu wiatru zdjęcia wyglądaj stanowczo lepiej.




Cała stylizacja bardzo wygodna, można ją zastosować do wielu okazji, a kurtka typu biker dodaje fajnych charakter.



Tak jak już wcześniej pisałam, czarne spodnie sprawiły, że moje nogi stały się szczuplejsze, a trochę wyższe i nadal wygodne buty wydłużyły je.








Idealny kapelusz na idealny dzień Polecam.


Hat - Stradivarius
T - shirt - New Yorker
Pants - H&M
Shoes - DeeZee
Glasses - Pepco
Bracelet, chain  - Pepco
Biker - Stradivarius 
Nails - Stylizacja Paznokci Kinga 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentarze: