We love PINK!!! #Stradivarius #Sinsay #H&M #F&F

We love PINK



Dobra nutka na poczÄ…tek 



Każdy dzień przynosi coś innego...
Dlatego każdego poranka powinniśmy budzić się z uśmiechem na twarzy ...
 (tak, wiem , wiem, nie zawsze siÄ™ da ale warto próbować).
Mój nastrój poranny dziÅ› byÅ‚ wspaniaÅ‚y, wczorajszy wypada do kina... Nowy Bond 007 Spectre... 
Ojjj... było bardzo dobrze... chyba jeszcze raz pojadę. No co, po prostu uwielbiam Bonda.
Dziś samego rana wybrałam się na sesję. Mój cieplutki sweterek z F&F nadał się idealnie, może nie było zimno ale wiatr był obłędny co widać oczywiście na zdjęciach. Jeden dodatek w kolorze różu nadał pełen wymiar całe stylizacji. Stawiłam w tej stylizacji na moją ukochaną czerń. Spódnica z Sinsay, buty Zara oraz kurtka ze Stradivarius. Dodatki dobrałam z H&M naszyjnik i okulary, pierścionek z Yes. Wszystko razem stworzyło przyjemną całość. Jeśli chodzi o moje włosy wyglądały lepiej znacznie zanim wyszłam z domu.
Ale wiatr we włosach był.
Miłego oglądania












Jacket - stradivarius
Shoes - zara
Glasses - h&m
Necklace -h&m
Skirt -  sin-say
Sweater - F&F
Ring - yes


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

14 komentarze:

  1. Stylizacja nawet ciekawa aczkolwiek sądzę że taka spódniczka chyba jest nie na taką pogodę jaka obecnie jest w Polsce.
    Prośba: zlikwiduj ten wyśrodkowany tekst!

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim spodniczka jest z kolekcji jesiennej. Nie wyobrażam sobie nosić jej latem, na co wskazuje jej grubszy materiał. I za bardzo nie rozumiem krytykę gdyż to nie jest spodniczka zwiewna i lekka, ale ok. Twoje zdanie rozumiem. Jesli chodzi o tekst wyśrodkowany to raz robię tak raz inaczej. Nie można być monotonnym i jednakże trzeba mieć swoje upodobania. To tez pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  2. Oj, jak ja dawno w kinie nie byłam... :)
    A taki silny wiatr to potrafi nawet najlepiej ułożoną fryzurę rozczochrać :D

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę takich sweterków, niemiłosiernie mnie drapią, gryzą i któż wie, co jeszcze :D
    Za to kurtka baaardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę takich sweterków, niemiłosiernie mnie drapią, gryzą i któż wie, co jeszcze :D
    Za to kurtka baaardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek :) Idealnie ożywia całą stylizacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny look ;)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! A na zdjęciach wyglądasz tak bardzo zjawiskowo! :*

    Staram się o współprace, poklikasz w linki?

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/autumn-wishlist-dressgalcom.html#more

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygladasz ;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku az ten roz razi w oczy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest cudowny!!!
    Bardzo w moim stylu :)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia :*
    http://my-young-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń