JESIENNA PIELĘGNACJA JUŻ DZIŚ. Dermokosmetyki DERMEDIC Skóra nawilżona #Skin #MYDermedicSKIN


             

DERMEDIC 




Witajcie kochani...
Dziś troszkę o nawilżaniu twarzy, zadbaj o nią w okresie jesiennym. Gdy twoja skóra jest bardziej podatna i wrażliwa na wiatr, czy obniżoną temperaturę powietrza. Ja sama, tego roku, gdy byłam na feriach zimowych w górach, moja cera była zupełnie przesuszona, zmarznięta po codziennych jazdach na nartach. Któregoś dnia wybrałam się na Krupówki do Super - PHARM, i dzięki temu, że jest tam apteka to farmaceutka poleciła mi głębokie nawilżenie i ochronę skóry z filtrem SPF 15 z kosmetykami z firmy Dermedic. Cena była bardzo przystępna, za krem zapłaciłam ok. 35 zł. I wierzcie mi, że skóra z nosa, która schodziła mi od tygodnia i twarz nie nadawała się do nałożenia podkładu, dzięki użyciu kremu z Dermedic, po jednym dniu była zauważalna poprawa skóry.

Krem ten jest naprawdę głęboko nawilżający, a jest to podstawa dla skóry, ona musi być każdego dnia dogłębnie nawilżona aby nie traciła swojej sprężystości i aby była utrzymana w dobrej kondycji. Od tamtego momentu używam tylko tego kremu, każdego dnia wieczorem i rano. Krem ma bardzo fajną konsystencję, nie jest rzadki, ani zbyt gęsty, jest idealny. Dobrze się rozprowadza i co najważniejsze jego zapach jest przyjemny :).



HYDRAIN3

Krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, Gliceryna, Alantoina, Mocznik
  • Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania oraz zatrzymuje wodę w naskórku (ogranicza TEWL)
  • Wygładza skórę
  • Chroni przed UVA i UVB – SPF 15
  • Nie zatyka porów
  • Doskonały pod makijaż
  • Hypoalergiczny
Opakowanie: Słoik 50 g
Co jest dla nas najważniejsze? To , że jest hypoalergiczny i nadaję się dla każdej skóry. Nie zatyka porów, to dodatkowy atut tego kremu oraz posiada ochronę SPF 15, która absolutnie jest potrzebna dla skóry, każdego dnia, aby chronić ją przed promieniami słonecznymi.
Aktualnie na kosmetyki Dermedic jest promocja w SuperPharm 30%, sama z niej skorzystałam i zapłaciłam za mój ulubiony krem jedyne 25 zł. 

Pozdrawiam wszystkich moich czytelników. I życzę udanej reszty niedzieli. 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Dermedic. Naprawdę świetne dermokosmetyki za przystępną cenę. Spróbuj z tej serii jeszcze kremu pod oczy i serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za komentarz i polecone produkty kupie na pewno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń