RED<>RED<>RED<>RED ... RED Heart #TopShop @H&M #YES #PullAndBear

Dziś pełna energii, drugi post ... dziś?! Nawet ja nie ogarniam. Czerwień... Skórzana spódniczka ...


 


Włączamy i słuchamy....


Moje połączenie spódnicy trapezowej z imitacji skóry, z jeansową koszulą z H&M,
dodatkowo ubrałam ciepłą narzutkę z lokalnego sklepu, torebkę z Top Shop, oraz
kozaczki z Pull&Bear za kolana, które są hitem w tym sezonie,
sama mam nadzieję, że jeszcze zakupie podobne na korku w innym kolorze.
Biżuteria z Yes.





Powyżej i poniżej moje kozaczki, które są pół na pół, z jednej strony zamszowe, 
z drugiej zaś z eko - skóry, nie ocieplane.
Bardzo wygodne, można je nosić na różne sposoby z innymi stylizacjami.
Postawiłam na wyraźna lakierowaną torebkę z TopShop w intensywnej czerwieni, 
lubię gdy dodatki są wyraźne i charakterystyczne.
Zresztą z Mohito jest dostępna śliczna torebka w kształcie ust... Intensywna czerwień
w tym sezonie robi furorę.

Moja ulubiona biżuteria, zawsze zakupiona w Yes. Polecam


Tu wyraźniej można dostrzec jasny kolor jeansowej koszuli zapinanej na zatrzaski, 
z H&M, taka koszula jest zawsze modna, 
a ciepła narzutka w tym sezonie z tego materiału spotykana jest 
w wielu sieciówkach jak i butikach. Modny wzór tej jesieni.




Cały zestaw komponuje się naprawdę fajnie.
Spójrzcie sami...




Wygodne połączenie, które nie tylko nadaję się do pracy ale też na uczelnie
czy do szkoły.
Skóra stawiajmy na to w tym sezonie, oprócz tego spódniczki zamszowe i jeansowe. 
Wraca wszystko.
No i oczywiście zapinane na guzik z przodu, które są bardzo efektowne.



Shoes - PULL & Bear
Skirt - Pepco
Bag - Top Shop
Shirt - H&M
Cardigan - Local Shop
Ring - YES

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze: