Ostatnie dni konkursu! Uwierz w siebie i zostań twarzą We Peace It! Marki #Wepeaceit apparel





Witajcie,
Oczywiście jak usłyszałam o konkursie marki We Peace It Apparel, momentalnie bez chwili zastanowienie otworzyłam bloga i o to sporządzam nowy wpis. Właśnie trzeba wierzyć w siebie, w swoje możliwości, być otwartym i asertywnym oraz przede wszystkim stawiać sobie cele i dążyć do nich. To, że kocham ubrania i interesuję się modą, to każdy kto czyta mojego bloga już z pewnością o tym wie. Prowadzę go 3 miesiące i jestem osobą szczęśliwą. Po pierwsze dlatego, że tworzenie, kreowanie nowych stylizacji sprawia mi ogromną przyjemność i nie zawsze trzeba mieć dużo pieniędzy, żeby dobrze wyglądać, a po drugie nie narzekajmy na brak czasu, gdyż sama pracuję wracam do domu bardzo późno i mimo to prowadzę bloga, bo uwielbiam to robić. Czy zabieram mi to kilka godzin dziennie czy nie, to pamiętajcie to nie jest stara czasu, to jest coś co sprawia Ci przyjemność. A jeśli chodzi o ubrania to czasami z niczego można stworzyć coś ciekawego. Wystarczy zajrzeć do szafy, lub mieć starszą siostrę, a nawet pójść co secondhand i tam również znajdziemy chociaż jedną rzecz, która dopełni naszą stylizację. A jeśli chcesz być bloggerem to nie ma dla Ciebie przeszkód, uważam że jeśli się czegoś bardzo pragnie to z pewnością się to uda. Kiedyś jedna z moich znajomych powiedziała mi tak: "nie ma rzeczy niemożliwych, jedynie za cudem trzeba poczekać chwilę". I tego się trzymajmy, cały świat jest dla nas dostępny i stoi otworem, już sama się o tym przekonałam. A jeśli jesteś taką osobą to również inni mogą liczyć na Ciebie, w każdej sytuacji. 
Dlatego, że konkurs i jak jego regulamin wskazuję trzeba wybrać 3 według Ciebie najlepsze stylizację. No to do dzieła! Ja oczywiście mam już swoje ulubione stylizację i poniżej umieszczę zdjęcia, czekam na Wasze opinie ... Pozdrawiam Serdecznie MJ Style by Magdalena Jaworska 



1.Stylizacja  




2. Stylizacja






3.Stylizacja



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

11 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia i powodzenia w konkursie!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo. Pozdrawiam i zapraszam na fb MJ Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow druga stylizacja jest extra! Na prawde świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 stylizacja według mnie najbardziej pasuje do Ciebie! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa, bardzo sensualna! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/turn-off-lights-in-my-eyes.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne stylizacje ! zapraszam na mojego bloga :) http://moresik123.blogspot.com miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje wszystkim za miłej komentarze

    OdpowiedzUsuń