City #Zara #Wittchen #Sinsay #H&M

Follow my blog with Bloglovin


Pomysły na wieczór, nowe inspiracje, w drodze do "Bistro Cafe U Przyjaciół" Jarocin.




W sobotni wieczór postanowiłam wybrać się do mojej przyjaznej restauracji, w której serwują naprawdę dobre jedzenie, po całym dniu w pracy relaks koniecznie potrzebny. Jednak wcześniej udałam się na rynek w Jarocinie aby w innym otoczeniu zrobić dla Was sesję. Postawiłam na subtelny look, białe spodnie zakupione w Zarze, które są bardzo wygodne. Chyba każdy musi mieć w szafie takie podstawowe kolory spodni, a latem przede wszystkim. Czarna torebka z Wittchena jest idealna, nie jest zbyt ciężka ani zbyt duża. Dodatkowo ma w środku wiele przegródek, co powoduje lepszą organizacje w niej. Jak to my kobiety mamy dużo w torebkach ale lubimy mieć porządek i przejrzystość. Buty bardzo modne w tym sezonie i bardzo wygodne espadryle nabyte w Sinsay, zakupione na przecenach za jedyne 29,99. To, że uwielbiam H&M odzież i akcesoria, to w szczególności właśnie tam można nabyć wiele ciekawych dodatków, ja w swojej kolekcji posiadam wiele naszyjników, bransoletek, pierścionków i okularów. Na przecenach w H&M można wyszukać zawsze coś co ma dobrą cenę i jest modne. Mój naszyjnik w kształcie serca zakupiłam w Pepco;) . 




Tu z bliska prezentuję torebkę Wittchen, kolor czarny i złote dodatki, mieście format a4 ale nie jest zbyt szeroka. Posiada uchwyt do ręki i dłuższy pasek na ramię. Okulary z H&M i naszyjnik z Pepco.


A jeśli chodzi o moją koronkową koszulę to nowy nabytek otrzymany od mojej siostry. Któregoś dnia robiłyśmy porządki w szafie i odnalazła swoją ulubioną koszulę z "dawnych lat", ale przekazała ją dalej, Lepiej nie będę mówić ile ona ma lat, ta koszula oczywiście:) ale jest naprawdę bardzo stara. Jednakże jej jakość jest rewelacyjna. Uważam, że znajdziecie taką lub podobną w niejednym sklepie internetowym.  



Uważam, że cały zestaw komponuję się świetnie, jest wygodny i dobry na sobotnie wyjście. Najlepsze jest to, że pogoda nadal dopisuje.





Bag - Wittchen
Pants - Zara
Glasses, ring,  - H&M
Shoes - Sinsay
Neckles - Pepco

https://www.facebook.com/magicstylmj   i zapraszam na mój fanpage 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze: