Jesień... Już nadchodzi . Simple Look #H&M #Reserved #NewYorker #TopSecret #Pull&Bear

Follow my blog with Bloglovin


Frędzle moje ukochane... nowa torebka H&M i cudowne wiązane sandałki z Reserved 




Oczywiście kocham muzykę i jak zwykle staram się wyszukać dla was fajnej melodii, aby czytanie mojego bloga upływało przyjemnie.
Dziś postawiłam na prosty look, świetne rurki z Pull&Bear, uwielbiam kupować spodnie właśnie w tej sieciówce, gdyż jakość ich jest naprawdę dobra i to nie są spodnie na jeden sezon. Crop top bawełniany, która zakupiłam w Centrum Wyprzedaży akurat w Pleszewie. Jest ona świetnym dodatkiem nie tylko do jeansów z wysokim stanem ale też do eleganckich spódniczek. Bez kapelusza nie mogło się obejść. Ten kapelusz różni się od poprzedniego tym, że ma większe rondo i oczywiście może być on dodatkiem do wielu innych stylizacji. Dlatego warto mieć w szafie rzeczy, które można łączyć z różnego rodzaju ubraniami. Naszyjnik zakupiłam w Top Secret, jest to dość duży łańcuch z kolorze złota przeplatany czarną tasiemką dodatkowo założyłam czerwoną bransoletkę Missiu. Hitem jak dla mnie w tej stylizacji jest moja nowa torebka z H&M. Posiada delikatne frędzle nie jest zbyt duża, uważam że jest idealna, lekka i stylowa. Dostępna również inny kolorach. Jest to must have w tym sezonie. Także warto zaopatrzyć się w jakąś fajną ramoneskę z frędzlami lub spódniczkę. No i już kończąc czyli schodzimy na sam dół i zauważamy moje wiązane zamszowe sandałki z Reserved, które nie zostały zakupione w tym sezonie jednak cały czas są modne. Podobnych możecie szukać w DeeZee, Zarze lub w sklepach online. Czerń jest zawsze dobra na każdy dzień. Lubię czerń więc wiele rzeczy w mojej garderobie jest właśnie w tym kolorze. No ale przy kolejnej sesji postaram się poszaleć bardziej z kolorami i może was zaskoczyć w pewien sposób. W liceum zaczynają zbliżać się połowinki i w październiku Andrzejki, także ładna sukienka przyda się każdej dziewczynie. 




Tu bliżej możecie zobaczyć mój kapelusz i torebkę z frędzlami.



Wspaniałe zbliżenie na moje buciki, które są ażurowe i wiązane przez całość.


A tu moja bransoletka z Missiu, posiadam je w różnych kolorach.
Są fajnym dopełnieniem stylizacji lekkie i prawie nie odczuwalne na ręce.




Kolor jeansów bardzo klasyczny, zapinane są na guziki i długość przede wszystkim to jest ważne gdyż są mi idealne.



Tu bliżej możecie zobaczyć mój naszyjnik z Top Secret .



Pełne zbliżenie torebki z frędzlami, która posiada złote mocowania.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz