#Summer #Swimmingpool #Marmaris #Morze Egejskie #Aegean Sea #MOHITO _ MOHITO + ODIJ



Dalszy ciąg wakacyjnej przygody, odpoczynku...

Oczywiście na pogodę narzekać nie mogłam w żaden sposób. Było gorąco ale nie duszno, tamtejsze wiatry oraz wilgotność powietrza powodowała, że było lepiej. Każdego dnia na basenie czy plaży używałam wysokiej ochrony 30 SPF, dzięki której moje ciało utrzymywało swój dobry wygląd. Oczywiście na twarz cały rok oprócz kremów nawilżających stosuję krem 30 SPF Z Yasumi jego nazwa dokładna to Sun Cream High Protection SPF 30 - krem ochronny. Stosuję go cały rok ze względu na to iż chodzę na zabiegi mikrodermabrazji diamentowej ale oczywiście temu poświecę osobny post. Krem ten jest do każdego rodzaju skóry czy jest ona wrażliwa czy też nie. Jego głównymi składnikami są antyoksydanty z olejku Acai, borówek i malin wraz z witaminą E, dzięki której nasza skóra chroniona jest przed fotostarzeniem lub uszkodzeniem. Krem regeneruję i nawilża skórę dzięki kwasom Omega 6 i 9 oraz NNKT pochodzące orzechów brazylijskich. Dodatkowo krem posiada ekstrakt z owsa organicznego - Osilift, a daję to efekt liftingu. Bezpieczna i skuteczna ochrona przede wszystkim. 


 



Wracając do wakacji moim ulubionym strojem kąpielowym, był strój zakupiony w Mohito. Wygodna góra od stroju, dzięki której można było się opalać i nie obawiać się niezbędnych odznaczeń od ramiączek. W dodatku wygląda efektownie wraz z czarnym dołem. Dodatkowo zakupiłam strój w sklepie Odij jaskrawo - różowy, który łączyłam wraz ze strojem z Mohito. Okulary zakładam z rożnych firm miałam przy sobie kolorowe okulary w kwiaty z Reserved, czarne metalowe z Pepco, złote z H&M. Kapelusz na zdjęciach został zakupiony na poprzednich wakacjach na Gran Canarii w Puerto Rico za kilka euro oraz pareo również. Natomiast takie rzeczy tzw. dodatki można zakupić wszędzie czy na allegro, czy na wakacjach w Polsce. 




Tu z samego rana po śniadaniu brałam orzeźwiającą kąpiel w basenie oraz chwilowy odpoczynek na brzegu.

 Tak wyglądał mój hotel oraz widok z niego na Morze Egejskie.


Tu prezentuje strój z Odij, który urzekł mnie swoim interesującym tyłem oraz frędzlami przy bikini. Jeżeli chodzi o zjeżdżalnie na basenie to pierwsza z nich nadawał ogromnej prędkość, która wręcz mnie przerażała, a druga kręcona była zaś wolniejsza, byłam spokojniejsza gdy nią zjeżdżałam .:)


Stanowczo stwierdzam, że brakuje mi tego miejsca, hotelu i odpoczynku.


Połączenie dwóch stroi, które uważam idealnie się komponowały.



Plaża na wybrzeżu Egejskim jest lekko żwirowata w kolorze szarym, wejście do morza kamieniste natomiast po dwóch metrach w wodzie zaczyna się delikatny piasek, obuwie ochronne  przydałyby się na wejście z pewnością.












Swimsuit - Mohito and Odij 
Glasses - Pepco and Reserved 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz