SUnny Day #CCC #Lidl Codziennie

Witam wszystkich,
Dziś postawiłam na luźno , swobodnie i wygodnie, a czy dobrze?! Ocena wasza. Nie dawno zakupiłam w kolorze nude - beżowe, zamszowe sandałki, klasyczny model z jednym paskiem, oraz zapinane wokół nogi, bardzo delikatne i zawsze modne. Postawiłam na pastele , sukienkę pudrowy róż, zakupiłam w lidlu za 15zł, jest bardzo wygodna, a ubieram do niej silikonowy stanik, aby plecy dobrze się prezentowały i abym ja czuła się swobodnie. Przełamaniem całej stylizacji jest moja czapka z daszkiem. Mnie to przypadło bardzo do gustu , mam nadzieję, że wam również. Dodatki to H&M i biżuteria kolorowa primark. Pozdrawiam, oceniajcie i lookajcie zdjęcia. 

















Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz