Summer night @Reserved @Zara @GosiaBaczyńska










Witajcie ...

Wieczorową porą, naszła mnie ochota na nowego posta, nową stylizację. Dlatego zaciągnęłam Pana M. na sesję. Wybrałam nowo zakupione w kolorze fuksji szpilki ze Zary, które pasowały mi idealnie do moich boyfriend jeans również z tego sklepu..., jednak ubrałabym je również do eleganckiej stylizacji, tak jak już mam. Jedne buty, kilka możliwości. Biżuteria zakupiona w Yes jak H&M, torebka od Gosi Baczyńskiej, dwukolorowa z odpinanym zamkiem. No i jak dla mnie hitem w tej sesji był top z motywem skóry węża firmy TopShop zakupiona w sklepie z odzieżą używana za 1 zł. Dlatego dla mnie jest ważne aby umiejętnie dobierać ubrania i nie chodzi wyłącznie o to aby wydać dużo pieniędzy. Moje sombre, hmmm w piątek będę wprowadzać z nim kolejne zmiany, oczywiście wyłącznie za pomocą fryzjera... Już nie długo nowy look, trzymajcie kciuki może wyjdzie inny kolor. 





Sesja


















Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz