Total Look Reserved

Witajcie,
Jak już wiadomo, piękne lato, czas wakacji, odpoczynku, minął. Jednak dwa tygodnie mojego urlopu, mijały przyjemnie, spokój, odpoczynek, relaks. Upragniona cisza. Dwie pełne walizki, czas dla siebie, czas na stylizację. Dlatego dzięki temu mogłam zrobić kilka sesji. Dziś pokaże Wam jedną z nich. Z samego rana, przy pięknej pogodzie, postawiłam na total look Reserved. Kupiłam czarną bluzkę tzw. hiszpankę , z falbankami przy rękawach, która jest naprawdę efektowna. Do tego ubrałam high waist spodnie skinny białe, oczywiście długość ich skróciłam do swojej ulubionej. Buty wiązane, ale dość charakterystyczne w kolorze srebrnym, bardzo wygodne. I własnoręcznie zrobiony choker, który kończył moją stylizację. 












Spodnie - Reserved 
Bluzka - Reserved
Buty - Reserved
Choker - DIY

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz