Merry Xmas !!! Wigila... #Yes #CCC #Local Shop Dress

Kochani!




Piękny, cudowny i świąteczny czas... Dlatego będę pisać zwięźle , aby pokazać wam moją świąteczną stylizację. Postawiłam na klasyczne kolory, jednak sukienka sama w sobie dość geometryczna, wyrazista. Dostałam ją w prezencie. Uważam, że prezent bardzo udany. Nie jest to sukienka zwyczajna tylko inna od wszystkich, które posiadam. Jej lekkość jest obłędna, oraz kilka warstw materiału powoduje, że jest efektowna, gdy się obracam, cała faluje, dlatego, że warstwy  te są wycinane z koła (materiału). Wybrałam biżuterie Yes TUTAJ oraz buty CCC TUTAJ. Użyłam moje ulubione perfumy Marc Jacobs Lola w Douglas TUTAJ.
Kolejny post o dekoracji świątecznej stołu. Jak wigilia wgląda w mojej rodzinie. 
















Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz