Mikołajki... Stary Browar #Mohito #Zara




Dziś spędziłam dzień na spacerowaniu i zajadaniu się. Kilka dni temu zakupiłam kurtkę w Mohito oraz bardzo wygodne buty lakierowane (korek idealny i kolor- love). Powiem szczerze, że kurteczka bardzo ciepła (więc nadaję się na zimne wieczory), krótka czyli wygodna , gdy dojeżdżam do pracy jest idealna w samochodzie. Boyfriendy nabyłam w Zarze, przede wszystkim wysokie (tzw. high waist) no i świetnie wyglądają , zakochałam się od momentu założenia. Mój ulubiony kapelusz ze Stradviarius , crop top i szal z H&M oraz dopełnieniem całej stylizacji była biżuteria Yes. Fajny wygodny zestaw ... Oczywiście będąc w pobliżu empiku nabyłam najnowszą książkę Tess Gerritsen Die again - Umrzeć po raz drugi . Osobiście , żadnej innej pisarki nie uwielbiam tak jak tej. Kocham thrillery medyczne, a ona jest w tym genialna, każdą książkę można przeczytać jednym tchem dosłownie. Polecam szczerze... jeśli lubicie książki tego gatunku .














Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz