How christmas look like should. Nasz stół w wigilijny wieczór.







Ten okres, można wspominać ciągle. Przyjemne dni, spędzone w bliskim gronie rodziny czy przyjaciół. Tak jak wcześniej wspominałam, chciałam pokazać Wam, jak wyglądają święta w moim domu. Jak dekorujemy stół, choinkę i jakie ozdoby oraz kolory królowały u nas w te święta. Wigilijny stół, uginał się od jedzenia, a ja razem z nim. Tak, objadałam się, nie mając umiaru, brzuch pękał, ale ciężko było mnie odciągnąć od stołu:). Jednak, co się napełniłam, po krótkim czasie, już coś podjadałam. Ale co tam, święta to święta. Zleciało jak zwykle i nadszedł sylwester, spędziłam go w skromny gronie rodzinnym, jednakże było przyjemnie. Przygotowaliśmy pyszną kolację i zakąski, jednak ze słodyczy tego dnia zrezygnowaliśmy. Chyba przepełnienie po świętach wyszło. Dla mnie na zdrowie, im cukru mniej tym lepiej. Ale o tym pewnie jeszcze, Wam wspomnę w innym poście, jak to zdrowie zmusiło mnie do diety i jak wpłynęło to na mój organizm i wygląd.  Ale już właśnie dla Was, wrzucam zdjęcia i życzę przyjemnego oglądania. 

A dla Was nowy kawałek, Coldplay 



Wigilijne dekoracje 






Pięknie, udekorowany stół w barwach białych, kremowych i złotych









O to choinka, bez prezentów, w oczekiwaniu na Mikołaja...




Piękne bombki, które zdobiły żyrandol





I klimatyczny kominek, przy którym nam było bardzo przytulnie.


Szczęśliwego Nowego Roku 



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz