#Orsay #Yes #DeeZee Nice dress







Witajcie Kochani!

Rozpoczyna się cudowny weekend i pewnie niejedna z was coś planuje... czy to kolacja ze znajomymi, club, pub, a może wypad na babski wieczór. Dlatego warto dobrze się poczuć w dniu wolnym i przed wszystkim jak to przystało pięknie wyglądać. Każda z nas lubić wyglądać kobieco i to jest oczywiste. Mamy lato więc wykorzystujmy jasne kolory i lekkie materiały, a szpilki ze szpicem jeśli nie jesteśmy za wysokie wydłużą nasze nogi. Mniej biżuterii, żeby ona nas nie obciążała jedynie delikatnie zdobiła nasze ciało. W mojej stylizacji dziś sukienka z nowej kolekcji Orsay w odcieniu ecru, szpilki oczywiście z DeeZee, biżuteria Yes i bransoletka Avon, a szminka firmy Rimmel London ( Myfair Red Lady 510) i perfum, którego użyłam to Christian Dior J'ador. Jeśli chodzi o brak torebki to hmm... zostałam zaproszona na obiad, więc doszłam do wniosku, że nie będzie mi potrzebna dlatego nic ze sobą nie zabrałam (chociaż raz) :). Pozdrawiam i życzę miłego długie weekendu.























Heels - DeeZee
Dress - Orsay
Ring and Earrings - Yes Princess Collection
Bracelet - Avon














Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz