Red+pink always together #stradivarius #asos #deezee #reserved

Witajcie kochani,

Róż, czerwień paleta tych odcień , które ja uwielbiam łączyć. Róż w mojej szafie króluje od zawsze, w różnych odcieniach ale przejawia się od wielu lat. To kolor ,w którym czuje się dobrze. Czerwień , kiedyś podchodziłam do tego koloru z dystansem, natomiast teraz w mojej szafie jest go coraz więcej. Lubię wyraziste kolory , mam nadzieję , że wy również i łączycie je tak jak ja. Na zdjęciach poniżej mam dla was propozycje bluzki zakupionej Stradivarius i spodni z Asos. Moje klapki , które są modne kolejny sezon oczywiście zakupiłam w DeeZee. Wygodne i puszyste 😀😀😀. Dajcie znać jak wam się podoba.



Okulary zakupiłam w Reserved





Zestaw bardzo przyjemny na cieplejsze dni
Spodnie są zawiązywane bokiem dla ozdoby

co tworzy interesujący efekt

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz