Pazur #Riverisland #Yellow

Witajcie
Dziś chciałam zaprezentować Wam, seksowną sukienkę (która nie jest małą czarną) styl jak Kardashian, gdy jest obcisłej tym lepiej, a nawet za małe o rozmiar, aby pokazać swoje walory. Wybrałam ciepły odcień żółtego, który pasuje do mojej cary , dodatkowo wybrałam do tego kozaki oczywiście z DeeZee w kolorze beżu (zamszowe) . A dopełnieniem całej stylizacji jest futerko zakupione w Oasis (bardzo ciepłe) i dodatki złotej biżuterii.
Zdjęcia zostały wykonane przez Oliwię .

Zapraszam do niej na
Facebook [link]
Instagram [link]
Blog [link]




Muzyka tak, to podstawa 






Prezentacja pięknych wiązanych kozaczków deezee.pl


Super sexy sukienka riverisland.com

Moje futerko
oasis-stores














Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze: