Romantycznie . Koronka + Bomberka

Witajcie,
Kolejna sesja z Oliwią , kolejny udany dzień. Było zimno ? O tak. Natomiast zdjęcia, prezentują wszystko to co chciałam wam przekazać. Jakiś czas temu zakupiłam sukienkę z Mohito, elegancka i zawsze modna biel, pasowała mi do wielu stylizacji, jednakże całkiem nie dawno kupiłam bomberkę w H&M . Inspirując się innym blogami modowymi, pokazami mody. Doszłam do wniosku, że ta sukienka nie musi prezentować się tylko w sposób elegancki. Delikatna romantyczna koronka , z rozszerzanym rękawem , będzie dobrze pasować ze sportowym modnym tego sezonu modelem kurtki (który można zakupić w każdym sklepie sieciowym , gdzie dostępność materiałów i faktur jest przeróżna) ja posiadam bardzo standardowy i klasyczny model. Ta kurtka zastępuje marynarki, można ją zastosować praktycznie do każdej stylizacji, jaki casualowej , lub bardziej eleganckiej. Choker jest dobrym dodatkiem, tworze je sama, gdyż lubię mieć coś innego , a dostępność tego typu produktów jest bardzo łatwa , dlatego wolę stworzyć taki, którego nie kupię. Buty bardzo wygodne poprzez swój szeroki słupek i traper na dole. Zakupiłam je w CCC.  



Zdjęcia zostały wykonane przez Oliwię W.
Zapraszam do niej 
Facebook [link]
Instagram  [link]
Blog [link]

Muzyka dla Was












Stylizacja w całości, podoba się wam?









Tak, własnie wygląda piękne rozszerzony rękaw Sukienka Mohito






Choker DIY


Biżuteria Yes


Torebka Gosia Baczyńska





Shoes - CCC
Dress - Mohito
Bag - Gosia Baczyńska
Jacket -hm
Jewellery yes




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz