Święta, święta i po świętach. Rowery. City Style Ralph Lauren #Pull&Bear #Stradivarius Yes









Piękne, wiosenne dni, jakby za nami... Chmurno dziś u mnie strasznie. Jednak świąteczne dni były przyjemne, stół w moim domu się uginał, dlatego rower jak najbardziej wskazany . Popołudnia były piękne, dlatego postawiłam na wygodny miejski styl. Owinęłam się szalem w kratę, ubrałam ramoneskę ze Stradivariusa, spodnie Pull&Bear, czapkę Ralph Lauren, okulary H&M, biżuteria Yes. Mój rower miejski zakupiłam na allegro i wszystkiego jego akcesoria też.  










Moja ulubiona kolekcja pierścionków srebrnych Scarlett w Yes


Idealne rękawiczki na rower i klasyczny szal w kratę





 Wygodne bucik z DeeZee

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz