Lemonada Skirt New Yorker #YES like always











Witajcie kochanie,




Zawirowanie mija, chyba zaczynam mieć więcej czasu. Dlatego powrót do sesji, po obejrzeniu filmu Praktykant, który szczerze polecam oczywiście, grała jedna z moich ulubionych aktorek, Anna Hathaway i zainspirowała mnie swoim różnymi stylizacjami. Jednak jej biały sweterek był stanowczo piękniejszy od mojego, oraz scena gdy jechała w nim na białym rowerze, pomyślałam, że ja również mogłabym zrobić taka sesję, ale gdzie tu pogoda. W każdym razie mam dla was stylizację z asymetrycznym szarym golfem z New Yorkera, oraz spódniczką z Lemonada i biżuterią Yes. Kolanówki moje zakupiłam w dwóch kolorach w Pepco. Zapraszam do oglądania i komentowania oraz słuchania Adel.
Pozdrawiam miłego dnia:)




A teraz ja...





Sweterek cudownie miękki i ciepły, pasuje do rozkloszowanej spódnicy , jak i poszarpanych spodni...







Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz