Hiszpanka?! Simple Look. Sexy


BLACK & WHITE





Dziś postawiłam na klasyczny look. Każda kobieta lubi ołówkowe spódnicę (no prawie każda) dobrym dodatkiem jest ciekawa bluzka, która przełamie ten klasyczny wygląd. Duża geometryczna, wyrazista kopertówka jako ciekawy dodatek z Atmosphere oraz szpilki ze Zary, bardzo wygodne, ze względu na swoją wysokość. Dodatkowo lubię ten model. Bluzkę zakupiłam w lokalnym sklepie, która była poszukiwana przez mnie już wielu różnych miejscach, jednakże warto czasami wyjść po prostu na miasto ... sklep Julia (link bezpośredni). Spódniczkę nabyłam w Pepco. Czego mi więcej trzeba, klasyczna z ciekawym zamkiem i w dodatku czarna. Biżuteria z Yes.














A to ostatnie zdjęcie ... to zdjęcie na konkurs #GwiazdkaYes trzymajcie kciuki, może się uda... W końcu coroczny prezent pod choinką własnie z Yes.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze:

  1. Kurde, przydałaby mi się taka bluzka na uczelnie. Naprawdę oryginalna i ciekawa! W jakiej była cenie, jeśli mogę zapytać?

    Pozdrawiam serdecznie (pyskata.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bluzka kosztowała 59 zł, tylko musiałam rękawy zwęzić ale krawcowa wzięła 10 zł . Ogólnie jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń