#Stradivarius #Primark #George Listy do M. 2 #Helios


Wypad do kina Listy do M. 2
Kino Helios Kalisz



Niedzielny luz od pracy, wiÄ™c cóż innego lepszego niż wypad do kina. Hmm... po dÅ‚uższym zastanowieniu siÄ™, stwierdziÅ‚am, że może warto jednak obejrzeć Listy do M., wcale nie żaÅ‚uje, moje wrażenie jest pozytywne, uważam, że druga część lepsza od pierwszej, takie sÄ… moje odczucia. Dlatego warto zobaczyć aby wyrazić swojÄ… opiniÄ™, a nie sugerować siÄ™ opiniÄ… innych. ZresztÄ… każdemu co innego siÄ™ podoba, wiÄ™c nie można porównywać gustów, ale najmÅ‚odszy aktor Kazik (byÅ‚ extra). Ogólnie niedziela minęła przyjemnie, byÅ‚am w Amber Kalisz Helios i co najdziwniejsze mimo wielu sklepów wokół nie kusiÅ‚o mnie na zakupy:). StwierdziÅ‚am, że nie każdy wyjazd do galerii musi być zwiÄ…zany z pretekstem zakupów. Od tego też można wyluzować. UbraÅ‚am super cieplutki ,dÅ‚ugi, szary, kardigan firmy George, który zastÄ…piÅ‚ mi wierzchnie okrycie. MiaÅ‚am na sobie koszule w kartÄ™ z Primark (Atmosphere), jeansy i pasek ze Stradivarius (moje ulubione dzwony), oraz wspaniaÅ‚y kapelusz, który nie dawno trafiÅ‚ do mojej kolekcji, z regulowanym obwodem w Å›rodku, z lokalnego z sklepu w Pleszewie Paris-Odziez-Obuwie-Dodatki i buty zamszowe na koturnie ze Zary.


MiÅ‚ego oglÄ…dania zdjęć i poniżej zwiastun filmu. Polecam. 










Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentarze:

  1. tez dzisiaj byłam, świetny film, no a look jeszcze lepszy
    Kapelusz idealny <3

    OdpowiedzUsuń