#Pastelllle







Pogoda...


To jest nieważne. Istotne jest moje nastawienie i entuzjazm. Mimo, że dziś padało, a niebo było pochmurne ja postanowiłam zrobić sesję. Lipiec - pierwsza myśl to słońce, wakacje, a przede wszystkim przyjemna pogoda. Jednak to tak nie do końca bywa, dlatego też w dzisiejszej stylizacji pojawił się lekki wiosenny płaszczyk z Mohito. I mogę wam przysiąc, że to było jak najbardziej na miejscu:-). Kontynuując mój wybór, dobrałam białą ołówkową sukienkę ze Zary, błękitne szpilki z DeeZee, torebkę z Mohito i biżuterie z Yes. Czerwone usta i paznokcie... dodały pazura do całości ;). Cała stylizacja bardzo pastelowa delikatna, wspaniała na popołudniowy obiad czy wypad do kawiarni. Dziś postawiłam na elegancję i subtelność. Miłego śledzenia.

























Dress - Zara
Shoes - DeeZee
Bag, coat - Mohito
Ring, earrings - Yes 





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz