New beginning started now "Ludzie nie zapamiętają tego, co do nich powiesz – ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli..........."


Tak na początek.....


Rozpoczynam swoją nową przygodę, w interesującym świecie blogowym - modowym. To daje mi radość, spełnienie dlatego podaruje również to wam ... czytelnikom. Podzielę się tym co kocham najbardziej. Tym co mnie pociąga w świecie mody. Blog będzie do tego by czerpać z niego inspiracje. Moda jest po to by przede wszystkim eksperymentować, próbować, bawić się nią. Pokazać połączenia, zestawienia, o których nikt by wcześniej nie pomyślał. Chodzi o to by czerpać z tego radość, abym mogła ją sprawiać sobie i innym. Abyście mogli z przyjemnością i chęcią przeglądać moje stylizacje, oraz brać z nich dla siebie nowe inspiracje. Pokaże wam gdzie można kupić, co i kiedy. Tu będziecie mogli śledzić modowe news, shopping, lifestyle, beauty, travel. Będę dzielić się z wami informacjami z moich nowych doznań, doświadczeń modowych, podróży. Na moim blogu znajdziecie informacje o good healthy food i kosmetykach. Jeśli kochacie modę tak jak ja, to mój blog będzie przeznaczony dla was. Pogodzę się z każdą krytyką, a miła opinię z chęcią przyjmę. Jestem warta waszej uwagi, więc przekonajcie się o tym sami.
Wkrótce pojawią się pierwsze stylizację... będę czekała na komentarze... Następne już będą z górki... :);)
Kolejno będę zakłada swojego facebook, instagram... aby śledzenie mnie było łatwiejsze...


                                                         Cytadela Poznań #bike


Cytadela Poznań #bike
 T-shirt - Polo Ralph Lauren 
Jeans - Pull&Bear
Shoes - Nike




Cytadela Poznań #bike
 T-shirt - Polo Ralph Lauren 
Jeans - Pull&Bear
Shoes - Nike
Mike Mouse - forever 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz