Venus Gillette ... Coś dla kobiet




Gillette Venus 






Gillette, mnie z nim łączy już wieloletnia przygoda. Odkąd pamiętam tylko je używałam, a próby z innymi maszynkami, powodowały zawsze powrotu do Venus. Każda z Nas lubi, gładką, bez podrażnień, delikatną skórę. Oczywiście każda z kobiet, ma większe i mniejsze potrzeby. Jednak dobra maszynka do golenia, dla mnie to podstawa. Testowałam już wiele różnych modeli z Venus. I co jakiś czas, nagle czujemy potrzebę czegoś lepszego, innego. Za każdym razem, gdy zakupie nowy model uważam, że jest idealny i to właśnie ten. Jednak po roku... uważam, że przydałaby się zmiana. Stosowałam maszynkę Venus Classic , z  3 - ostrzami, gdyż ostatnio na nią padła kolej, idealna (póki nie poznałam kolejnej - oczywiście) przede wszystkim jak są promocje w drogeriach , można kupić ją z 5 wymiennymi końcówkami za ok. 45 zł, cena jest obłędna za jakość i wytrzymałość ostrzy, jak i nawilżających pasków i gumek . Maszynka szeroka cudownie dostosowuję się do ciała. Ale tak jak wspominałam przyszedł czas na kolejne zmiany, denerwuje mnie używanie pianek do golenia 
(chociaż długi czas to robiłam) mydlenia nóg i takie tam inne zabiegi, gdyż ja golić się na suchą lub tylko mokrą skórę nie mogę. 
Zawsze to była dodatkowa czynność podczas kąpieli, póki nie kupiłam nowych Venus Breeze... , a dodatkowo z maszynkami gillette jest tak , iż mają zmienne końcówki, dlatego możesz tylko je zmieniać, a nie cała maszynkę. Venus Breeze posiada wbudowane paski żelowe (na dole i do góry) o przyjemny zapachu. Jest jeszcze większa od Classic , wystarczy zamoczyć nogi i maszynkę, wtedy rozpoczynam golenie. Nogi są nawilżone poprzez  żel z maszynki, z każdym pociągnięciem jest on wytwarzany i już nie trzeba się martwić o pianki czy inne środki. Golenie jest szybsze stanowczo jak i łatwiejsze zarazem. To jest mój ideał na dziś. Moje golenie trwa krócej niż zwykle. Po użyciu odstawiam ją w suche miejsce, aby móc dłużej cieszyć się jej funkcją. 

Dlaczego Gillette?!

1. Używam je od 12 latu  (dla mnie to już wiele)

2. Posiadają najlepsze ostrza ( to się liczy najbardziej)

3. Gillette, firma ta wprowadza wiele innowacji (kobiety to lubią)

4. Venus Breeze - mówi samo za siebie . (koszt za 4 sztuki od. 58 zł, bez promocji)

Polecam serdecznie 




Classic Venus







Breeze Venus





http://www.gillettevenus.pl/pl-pl

 wszystkie  zdjęcia z powyższej strony

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz