City and Bike...Moja miłość, moje życie...#Pepco #DeeZee






Witam ...
Każdy wolny dzień, gdy jest pogoda spędzam na rowerze, robię nim wiele kilometrów, słuchawki+muzyka, to daje mi dużo energii. Muzyka to mój żywioł, może nie bujam się po klubach, ale po prostu nie robię tego gdyż muzyka w nich jest nie dla mnie (może nie w moim typie), bynajmniej w okolicy.  Ale nie zmienia to faktu, że potrafię załączyć YouTube , puścić moją składankę i szaleć tak samo przed spaniem jak , i po obudzeniu. Sesja ta była moją drugą wyprawą na rower tzw. wieczorową porą. Mój look mi odpowiada, a uważam, że to jest najistotniejsze, ale nie zmienia to faktu, że ubrałam się zbyt lekko. Nie sprawdzam i nie kontroluje pogody, gdy pokonałam kilka km, a wiatr się nasilał, poczułam lekki ziąb, no ale co...jadę dalej. Było zimno, ale im szybciej jechałam, tym moje ciało rozgrzewało się  bardziej, dałam radę. Jednak nie zmienia faktu to , że gdybym miała długie spodnie i bluzę, byłoby znacznie lepiej. No ale to cała JA. Spodnie krótkie, zakupiłam w Pepco, są bardzo spoko i podobne do kolekcji w innych sieciówka, ale tam nie zapłacicie 19,99 zł, tylko znacznie więcej, mój T-shirt to zakup w Lidlu (jakiś czas temu, fajna bawełna, kolor spoko), a buty to DeeZee, lubię robić tam zakupy i zarażam tym innych
:) 
I nie  liczy się gdzie kupujemy i za ile pamiętajcie, nie którzy wolą rzeczy wyłącznie markowe, a innym jest to zupełnie bez różnicy. Ze mną jest różnie. Lubię i markowe, jak i zwykłe. Wnioskuje, że kupuję to co lubię, Czy jest to sklep lokalny, sieciowy, z odzieżą używana, miejski targ, to nie ważne, sprzedaż można wspierać wszędzie, tak samo lokalną , jak i zagraniczną. Po prostu bądź sobą, czuj się dobrze ze swoim ciałem, jak i stylem, który preferujesz. 











Moje paznokcie hybrydowe, uwielbiam bawić się kolorami, dobrze się z nim czuję


Widoczna zmiana kolor włosów, moje sombre (wreszcie coś zmieniłam, z włosami) ale to dopiero początek









Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz